pondelok 20. júla 2015

Odhodlanie


Alone on a Mountaintop, autobiografický príbeh od Jacka Kerouaca, mi prišiel na rozum pri dávnejšom vymýšľaní konceptu tohto leta. Prúdom udalostí a myšlienok som sa nakoniec rozhodla nebyť na seba taká krutá, avšak idey samoty, sily, pokoja či odhodlania ostali. Tie musím občas preložiť zmäteným pobehovaním po výbehu, tj. akčnosťou, spontánnosťou, rýchlym a cieleným presúvaním sa.

Fotky vznikli pre Pokojík, ktorého aktuálny pop-up má tému cestovanie. Keď som prvý krát videla tú zozbieranú kolekciu, bolo mi jasné, že musím byť toho súčasťou. Je pre mňa návratom do detstva, odhadzovaním nánosov, ktoré sa za roky nahromadili, nachádzanie starých podstát a spájanie ich so súčasnými. Vedúca linka je ale stále prítomná, mienim ju posilňovať, či už v mojom živote, alebo v tom, čo sa objaví tu.








všetko čo mám na sebe (okrem Timberlandov z druhého outfitu) nájdete v Pokojíku

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára