sobota 10. januára 2015

Proper bitch?

Bolo treba konečne trochu vyjsť zo zabehnutých koľají. Sú tu fotené takmer samé outfity na bežné nosenie, za dňa. Organizácia času príliš nedovoľuje tu mať niečo iné, pred párty by bolo pre mňa poslednou starosťou riešiť nejaké blogísky. Dôvodom, prečo ma to nikdy moc neštvalo je, že už dlhú dobu nosím na párty takmer to isté, čo cez deň, nerozlišujem kusy oblečenia na denné a nočné. Tento stav zrejme prirodzene vyplynul zo životného štýlu. Akonáhle sa však s opätovným príchodom školy zmenil, znova začínam mať chuť rozlišovať medzi formami hardcore normcore školských uniforiem, na ktoré som si zvykla cez deň a večerným ohozom. Do šatníka sa začínajú vracať výstrelky, ktorých tam kedysi bola plná kopa, ale poslednú dobu boli úplne ignorované, až vytlačené.
Kombináciou tuhej zimy a kožuchovej mánie posledných mesiacov k nim pribudol tento umelý červený.
Vracia sa aj chuť experimentovať s líčením, glitre sú síce stálicami, ale trblietavý tieň ako podklad je malý upgrade.
Pô krôčkoch opäť k jemnej excentricite, už mi to chýbalo.

Venujem Nele, ktorú v tomto stylingu úplne vidím, a ktorá mi chýba tiež!

fotky: Tomáš Gál
lokalita nie je dôležitá, je tma :)

čiapka: H&M
kožuch: second hand
náhrdelník: požičaný od Nely
+ random čierne veci, ktoré bližšie aj tak nevidno


























4 komentáre :

  1. Vypadáš jako novodobá sněhurka!
    A líbí se mi umístění fotky a textu, vypadá to tady jako v časopise:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Snehulienka predsa som? Vínová! :D
      Veľa grafických možností tu nie je, ale snažím sa to väčšinou aspon trochu vyladiť, teší ma, že si to niekto všimol, díky :)

      Odstrániť