piatok 4. júla 2014

NOVORETRO new studio opening


Pôvodne si pamätám len internetovú stránku, kde som obdivovala dokonale opravené a prerobené nábytky minulých dekád, neskôr malý obchodík na Cihlářskej kúsok pod Kinom Art, kde som sa už mohla kochať aj naživo. Keď som prišla na to, že ho zrušili a premiestnili showroom na Štefánikovu ulicu, spravila som si "výlet", ale po nájdení správnej budovy v mierne chaoticky značenom polovnútrobloku som zistila, že je otvorené len po predošlej telefonickej dohode. Smutne som odišla, predsa len by mi bolo blbé im volať, kedže som neplánovala žiadnu kúpu, len chvíľku času strávenú v inšpiratívnom prostredí plnom nadčasového dizajnu. Keď som sa ale nedávno dozvedela, že showroom premiestňujú na nové miesto a koná sa otváračka, stálo to za výlet napriek náročným okolnostiam sobotného obeda. Nájdete ho v královopolskom vnútrobloku plného zenových záhrad na Palackého 51. A stojí to za to!

A ak to máte do Brna ďaleko, pokochajte sa aspoň na internetoch: novoretro.net










Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára