piatok 7. marca 2014

Časopis Paulette, január - február 2014







































Vo Francúzsku som objavila tento nežný ženský časopis, ktorý ma zaujal tak, že sa budem snažiť zháňať aj iné čísla. Zimné vydanie je celé zabalené do hebučkého ružového vlneného svetra, posypané jemne voňavým púdrom. Témy sú viac menej klasické, o to viac ma uchvátilo hravé a snové spracovanie, množstvo autorských grafík a celkový veľmi komplexný dojem. 

inšpirácie na výstavy, dizajn, nákupy, či hudbu nechýbajú























obsah tvoria samé čitateľky magazínu, posielajú tipy na zaujímavých ľudí, či samé doňho píšu a kreslia

toto je síce presne typ outfitu, ktorý som hejtovala v minulom poste, ale jednotlivé kúsky
rozhodne beriem


fotografka Maud Chalard, ďakujem za tip



človek obdivuje editoriál, potom pozrie na popis a bodaj by nie, keď jedným z fotografov je Théo Gosselin.
(spolu s Maud Chalard). 







chcem všetky! (Marshmallows samozrejme)

nechýba niekoľko tipov na DIY

































































Paulette má aj krásne spravený web, či môžte sledovať fb stránku.



7 komentárov :

  1. Dík za tip! Akurát ma teraz škrie že si to u nás asi nezoženiem ://

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno treba skúsiť nejaké špecializované trafiky kde majú veľa zahraničných časopisov, viem napríklad že v Banskej Bystrici taká je (bola). Človek nikdy nevie.

      Odstrániť
  2. Mám hrozně ráda takové časopisy, ale taky mě ta jejich dostupnost štve. U nás bych sehnala tak maximálně TV Magazín a Bravíčko... :/
    Všechny ty fotky se mi moc líbí, jsou takové něžné a moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. možno, že aj v bratislavskom Martinuse bude... každopádne má krásny grafický dizajn, jemné, ženské...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It seems like a great magazine!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super tip! Ja jsem na magaziny jak straka na cetky. A na cetky jsem vlastne taky :) Kazdopadne mrknu na letisti, treba ho budou mit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšaj, ja netrpezlivo čakám na ďalšie číslo, ešte som ho nikde nevidela. a ani tento nemali všade, takže aj vo Fr je trochu problém ho zohnať.

      Odstrániť